Hoi,
Tim hier. Ik heb iets interessants voor je.
Ik ben heel veel aan het testen geweest, in mijn eigen bedrijf en bij klanten.
AI is momenteel de heilige graal in marketing. Dingen handmatig doen is middeleeuws. Je moet niets zelf doen, dat hoort niet meer.
AI regelt marketing, schrijft inhoud, maakt dinerreserveringen en zet koffie. Je hoeft alleen maar op te komen dagen en naar werkende robots te kijken.
Behalve...
Dat dat dus niet gebeurt. Of wel?
Ik schrijf nog steeds mijn eigen content. En maak zelf reserveringen. En telkens als ik AI vraag om iets te schrijven, klinkt het alsof een robot het heeft geschreven.
Logisch. Want een robot hééft het geschreven.
Begrijp me niet verkeerd – AI is geweldig voor veel dingen.
Maar het is absoluut bagger als het gaat om verkopen aan mensen.
En dat is precies wat jij en ik de hele dag doen. Wat je ook verkoopt – je verkoopt het aan mensen.
Dus ik ben iets vreemds gaan proberen.
Misschien moet je even gaan zitten voordat je verder leest.
In plaats van dingen te automatiseren… voeg ik meer mens-op-mens-elementen toe in marketing.
En het werkt als een trein. (als dat nog een uitdrukking is)
Blijkt dat mensen het geweldig vinden als ze met andere mensen kunnen praten. Vooral met mensen die goed zijn in het oplossen van hun problemen.
Ik ben bezig met een handleiding waarin ik uitleg hoe je dit kunt doen in jouw bedrijf. Het helpt je om meer te verkopen, meer klanten te krijgen, en meer geld te verdienen.
En misschien kunnen we met dat extra geld een AI-aangedreven koffiemachine kopen of zoiets.
Hou je inbox in de gaten, ik laat het je snel weten.
Tot snel,
Tim
P.S. Geen zorgen. de handleiding is helemaal gratis, als je ingeschreven bent voor mijn nieuwsbrief. Als je nog niet ingeschreven bent dan kan dat hier.