Er is een eenvoudige manier om je concurrentie te verslaan. Met maar één simpele toevoeging aan je advertenties. Klinkt te mooi om waar te zijn? Blijf dan lezen. Ik beloof je dat je aan het einde van dit artikel precies weet hoe je kunt winnen.
Word een visser van klanten
Als ondernemer ben je op zoek naar manieren om meer klanten te helpen. Er is veel mogelijk, wat het lastig maakt om de beste weg te vinden.
Misschien heb je cold calling geprobeerd, wat awesome is. Maar zou het niet beter zijn als de klanten naar jóu toe komen?
Dan hoef je geen afwijzingen door te ploegen voordat je een keer “ja” hoort.
Je verhoogt niet alleen je kans om een deal te sluiten, maar je zit ook in een betere positie aan de onderhandeltafel.
Introduceer een CTA om de concurrentie te verpletteren
Hoe krijg je momenteel nieuwe leads?
Misschien plaats je advertenties, verspreid je flyers, stuur je brieven of heb je een billboard.
Misschien vertel je vrienden en familie dat je een bedrijf bent gestart.
Deze manieren zijn bekend omdat ze zich keer op keer bewezen hebben. En er is een simpele manier om ze NOG EFFECTIEVER te maken.
Hoe?
Door een CTA toe te voegen.
CTA staat voor “Call to Action” en het is verreweg de beste manier om het aantal reacties op je advertenties te verhogen.
Een simpele CTA toevoegen zal je resultaten enorm verbeteren.
Iets zoals: “Laat je e-mailadres achter en we sturen je de beste manier om Y te doen”, “Reageer op deze post als je de volledige video wil ontvangen” of “Bestel via deze link en ontvang gratis verzending”.
Iets wat de lezer een reden geeft om te reageren. Een reden om hun hand op te steken en te zeggen: “Ja, neem alsjeblieft contact met mij op.”
Klein bedrijf? Upgrade je marketing direct
Duidelijke instructies en een reden om actie te ondernemen zijn ontzettend effectief. Als iemand je advertentie leuk vindt, moet het duidelijk zijn hoe ze van je aanbod kunnen profiteren.
Als je niet uitlegt hoe ze dat kunnen doen, is de kans klein dat ze actie ondernemen.
Dus, vertel je prospects precies wat je te bieden hebt en hoe ze dat kunnen krijgen! Je zal een drastische toename in resultaten zien.
Een CTA toevoegen maakt alles beter. Het stelt je in staat om zowel klanten aan te trekken die nu klaar zijn om te kopen, als klanten die er nog over nadenken. Je bouwt een lijst op, een groep mensen die geïnteresseerd is in wat je verkoopt. Je bouwt marketingwaarde op voor zowel vandaag als morgen.
Laten we dus beginnen met CTA’s toevoegen aan je marketing. Het is eenvoudig, kost niets en kan ALLES voor je veranderen.
Tot snel,
Tim
P.S. Wil je weten hoe ik CTA’s zou implementeren in jouw bedrijf? Doe dit:
Neem vandaag nog contact op met mijn bureau. Als we een goede match zijn, zal ik persoonlijk naar jouw bedrijf en marketing kijken, een strategie bedenken van wat ik anders zou doen en dit in detail met je bespreken tijdens een gesprek.
Geen kosten, geen verplichting.
Als je met mij wilt samenwerken, leg ik je precies uit hoe dat werkt. Als je dat niet wilt, is dat ook prima. Geen harde verkoop, geen druk, geen vervelende verkooptactieken.
Klinkt dat goed? Vul dan dit formulier in: Gratis Marketinganalyse.